Vanlig blogg

Jahopp, eftersom jag inte är tankad idag så får jag väl blogga som vanligt, händer inte så värst mycket, eller jo, det händer asmycket, typ fest varje dag, sena nätter 8h matte om dagen, första tentan på fredag(*sucka*), det blir studentfest på otten imorgon, skitkul! sen ölfestival i linköping på onsdag, Mûnchen hoben(s?), en-liters ölsejdel here i come!

Finns hur mycket som helst att berätta... men allt får inte plats här och jag orkar inte skriva ner allt heller.
Kanske slänger upp någon pinsam bild på mig i veckan, ska kika vad jag har i kameran först(orka? ni får fan klara er utan bilder!) är mest bilder på ted i min klass iaf, han ska bara slänga sig framför kameran hela tiden, haha.

Se där, blev ju en liten snutt text till, fan vad duktig jag är!



ps. tjejer suger. ds.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag ska också till Münchenhoben så vi kanske ses där. Och ja du är jätteduktig! :P

2007-08-20 @ 07:43:12
URL: http://yasylum.theyard.org
Postat av: Misha

Jag försökte verkligen. Jag lovar. Jag försökte att inte skriva som kommentar till din "tjejer suger" att, "vad, du får det att låta som något dåligt..." Men jag kunde inte. Jag är dålig. Jag borde va tyst...

2007-08-20 @ 16:57:38
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Flisan

Misha... Jag lät bli att skriva det i säkert tio minuter men nu skrev du det ändå :p

2007-08-20 @ 22:15:54
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0