Kan inte somna..

Så jag saxxar en lista någonstans ifrån och börjar kluddra dit mina svar.

Vilken svordom använder du mest? Jävlar!
Äger du en iPod? Nä, jag har en iRiver, rekomenderar den inte.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kl6.50. Men larmet har inte varit igång sen jag gick i skolan för 2 år sedan.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Nej.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är med på så många bilder jag kan :P
Vilken var den senaste filmen du såg? hm, det var nog någon stanley (typ) kubrick-film
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Någonting smart, tyå något att ha alla pengar i, en madrass kanske?
Har någon någonsin kallat dig lat? Hah, hela tiden!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Öh, nej.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Vart har jag min cs-spelare? sitter en gyllene tider skiva  bilen tror jag.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Naturell.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japps
När var senast någon stötte på dig? Haha, sånt märker inte jag :P
Vad åt du till middag? ungsstekt potatis med kyckling i bacon och champinjonsås
Använder du huvtröjor? Hela tiden.
Kan du vissla? Yepp
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Faktiskt. kan man inte tro om mig.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Lagom farligt, typ flumride eller Colorado på liseberg.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör väl folk om alla, men jag gör mitt bästa för att vara reko mot alla.
Tittade du på tecknat när du var liten? Hela tiden.
Är du blyg inför det motsatta könet? Det beror på om jag är attraherad av personen eller inte.
Vilken film kan du alla replikerna till? Sällskapsresan, starwars, Sagan om ringen. S.W.A.T
Äger du några bandT-shirts? Faktiskt inte.
När flög du senast? December.
Läser du för skojs skull? Böcker väldigt sällan, intressanta saker på nätet, hela tiden.
Pratar du några andra språk? Vågar väl säga flytande engelska och väldigt begränsad tyska.
Har du gråtit offentligt? Om jag varit ledsen offentligt så ja :)
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär än så länge.
Vilka gör du, önskningar eller planer? Mina önskningar brukar övergå i långsiktiga planer, brukar inte bli något direkt utförande dock.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Hela tiden, ser jag något spännande vill jag bli duktig inom det.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Absolut inte.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja det tycker jag, brukar inte dejta dock.
Kan du kasta macka? Japp, rekord på 15 studds.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och läsk.
Vem är din favoritlärare? Gunilla vår fysiklärare i gymnasiet.
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Det beror helt på personen. (schyssta rattar? ;])
Gillar du att flyga flygplan? Flyga är ok.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Hon måste ha humor, helst dålig humor :)
När sov du senast på golvet? Sist jag kom hem full som ett ägg.
Gillar du din boendesituation? Inte speciellt, allt gratis iof, but i'm working on it.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det spelar ingen roll.
Äter du frukost dagligen? Om jag jobbar/går i skolan.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha, nej.
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? Det har väl hänt.
Vilken är din favoritfrukt? Gröna äpplen.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Rätt så.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, allt annat vore ju dumt.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var nog Sandra. Eller något fetto i lumpen.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Det finns ingen gud, dock, om han fanns vore det en kvinna fångad i en mans kropp.
Vad var det sista du åt? Samma som jag åt till middag. Ugh. Proppmätt.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? Jag brukar komma överens med alla jag möter i stort sett.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom ville väl vara elaka? Vad vet jag? :P
Gillar du senap? Jadå, och mycket!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Du är bara 21, Niklas"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om mitt liv hängde på det.
Sover du på sida, mage eller rygg? Mage.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Skulle väl vara Indiana Jones då, eller en jedi :P
Har du någonsin köpt något från eBay? Nej.
Tycker du om att krama folk? Ja, jag kramar alla mina vänner, ofta.
Skulle du säga att du är trendig? Hehe, näää.
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Skulle väl försöka komma ur, eller följa med bara för att vara snäll. Men man vet ju aldrig.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Ewan McGreggor som Obi-wan ken-obi
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, men kag är precis lika dålig på att ringa folk själv.
Vilka böcker har fått dig att gråta? Godnatt mister tom.
Tycker du att du är attraktiv? Above average.
Vad är du allergisk mot? Besservissrar.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Aldrig. Kött är gott.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Emma?

Kommentarer
Postat av: Misha

Fel svar kompis, jag är Gud så Gud är kvinna :P

2007-02-25 @ 04:55:19
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Greger

Har du verkligen kastat en macka 15 studs? Det måste ju vara någon form av rekord:P Jag brukar som högst klara fyra-fem stycken:(...

2007-02-26 @ 20:49:50
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Niklaspiklas

Det var en perfekt macka, kommer aldrig hända mig igen :)

2007-02-28 @ 02:02:03
URL: http://skum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0