Nattbloggaren slår till igen.

Nu blir det en såndär nattuppdatering igen, well well. Jag har länge haft tankar på att starta ett sånt där 101 saker på 1001 dagar projekt som martin kör på sin sida http://yasylum.theyard.org så jag har helt enkelt börjat knåpa lite på en egen lista:
http://web.telia.com/~u11306707/101.txt

Det känns som att jag har tagit i lite mera än martin på friskvårds sidan, men allting är ändå saker jag gått och varit sugen på väldigt länge. andra saker som fjällvandring och backpacking känns också lite avlägset, men jag ska göra mitt bästa för att fullfölja allting!
En sak står iaf klart, och det är att dricka ett helt glas guiness kommer att bli en upplevelse :D

Kommentarer
Postat av: Yassilus

Det är ett trevligt projekt, och det är inte att komma på 101 saker som är det svåra, utan att skära ner till 101 saker. :) Det kan dessutom vara en idé att ha i åtanke att du inte ska vara rädd för att byta ut saker. Det som är intressant nu kanske inte är intressant om ett år. Jag har nyligen strukit massa punkter som jag ska ersätta med andra så småning. Jag har fortfarande över 2 år på mig att göra klart listan, nämligen. :)
Att sikta högt är också bra. Jag har ganska ojämn nivå på min lista med allt från att skriva en roman till att se en soluppgång. Det är förstås inget fel idé, för listan är ett utmärkt sätt att få saker gjort som man vill göra men inte har diciplin nog att göra ändå.
Och anledningen till att jag inte har så mycket friskvårdsgrejer är mest för att jag inte är särskilt intresserad av det. :P
Nå, lycka till med att få klart listan! När du är klar önskar jag dig lycka till med att göra klart sakerna på listan. :)

2007-02-06 @ 09:31:34
URL: http://yasylum.theyard.org
Postat av: Flisan

Hur skulle ett glas Guinness kunna bli ett problem? Det är ju godis för själen!

2007-02-06 @ 15:26:02
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0