Tål att nämnas

I veckan var jag och hälsade på Mats, Mats är en skade drabbad bonläpp från Dalsland som jag lärde känna i lumpen. Hur som haver, jag var i alla fall tvungen att ta tåget dit, och då är det ju alltid trevligt med lite lektyr när man sitter där och inte har någon att prata med. Så jag knallade in på pressbyrån i Norrköping och köpte mig en rocky tidning. Det blev en glad överraskning då jag fann innehållet mycket stimulerande och roligt. Poängen med detta inlägget är i alla fall att Martin Kellerman, som ritar rocky, han har också en sida här på myspace, www.myspace.com/martinkellerman. Besök den! :)


Kommentarer
Postat av: Flisan

Rocky är helt klart något av det bästa som hänt "serie-Sverige" ;p

2007-02-05 @ 20:14:47
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Yassilus

Mjo, Rocky är en mycket märklig serie, men jävligt bra. De kör den i DN så jag får en liten daglig dos. Mums på mackan. :D

2007-02-06 @ 09:35:20
URL: http://yasylum.theyard.org
Postat av: Johannes

SANDIN!

Hur var det med den lille finnpinnen från skogarna?

Nu ska jag fråga dig samma sak på MSN.

Hejdå

2007-02-10 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0