Doh!

Jag tappade min mp3-spelare när jag skulle rota fram mina nycklar, så den tappa alla systemfiler(doh!) så nu har jag inte så speciellt mycket musik tills jag får igång datorn i nya lägenheten(dubbel doh!).

För övrigt så flyttar jag in idag, ska åka dit om den timma eller så, så får vi se om det dyker upp några tappra själar med spring i benen(det är ju faktiskt 3 våningar)

Bilder kommer när jag hämtat min kamera hos andy..


ps. Flisan, jag har fortfarande inte förlåtit dig för att du gav mig en krokig höger i magen på otten i torsdags, JAG SVÄR PÅ MIN MORS ÖGON ATT JAG KOMMER ATT HÄMMNAS!
Vi ses på midsommar...
MuauahahahaehehaeheaaeheahehaeahHHEAHEAHHEAEHEheaaeha *gurgel*

Kommentarer
Postat av: Flisan

Det var inte meningen ju! Måste kräva mycket planering om det ska vänta ändå till midsommar? ;D Ses ikväll!

2007-06-11 @ 15:34:50
URL: http://hamsterbonus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0