Nattbloggaren varvar ner.

När man håller  på att stänga ner för kvällen så hittar man det här fönstret längst bak, bäst att slänga dit en rad då. Jobbat nu sen i torsdag och det går hur bra som helst, kanske kan ta med kameran och slänga upp lite bilder här senare. Ska jobba vändskift på söndag 12h *suck* men som tur är ställer vi om till sommartid så jag jobbar bara 11h!
Sen har vi frivecka nästa vecka och bror kommer hem, då ska vi dricka bärs utomhus har vi sagt, ja, vi får väl se :)

Föresten, vad tycker ni om kriget i irak? Jag skulle vilja skriva ett inlägg men jag vet inte var jag ska börja, säg vad ni tycker först så kan jag såga er sen. :P

Kommentarer
Postat av: Greger

Tänkte börja utveckla min åsikt, men insåg att jag måste sova snart och jag skulle bli sittande i en timme i en vild dialog med mig själv innan jag kunde enas över vad jag skulle skriva...

2007-03-21 @ 22:34:54
URL: http://gregster.blogg.se
Postat av: Flisan

AAAH! Jag har suttit och varit sugen på öl hela kvällen och det blev ju inte bättre nu... Fan!

Kriget i Irak? Hm... Jag är nog faktiskt för det. Eller... Jo. Jag vet inte? Jo det är jag nog.

2007-03-21 @ 22:55:54
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Misha

Kriget i Irak? Ja jävlar. Det var en del av vad man lämnade kvar där hemma. Som om jag har tillgång till TV eller vill lägga ut pengar på dagstidningar. Schh, inte ett ord om nätupplagor.... Jag lever i min illusion att universums centrum är mitt lillfinger.

2007-03-22 @ 08:31:05
URL: http://endlessnessego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0