Vad gör du när du är uttråkad? Fyller i meningslösa quiz.

"Hej! Sätt ett kryss vid alla saker du gjort, eller ta bort krysset vid något du inte gjort, och skicka det till alla dina vänner (inklusive mig) Bara kopiera detta och skicka vidare till era vänner och den du fick detta av."

Okido

This is for your entire life:
(x )Rökt en cigarett
(x)Druckit så mycket att du spytt
(X)Krockat någons bil
( )Stulit en bil
(x)Varit kär
(X)Blivit dumpad
( )Fått sparken
( )Sagt upp dig
(X)Varit i handgemäng
(x)Smygit ut ur dina föräldrars hem
(x)Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( )Blivit arrestrerad
( )Gått på en BLIND DATE
(x)Ljugit för en vän
(x)Skolkat
( )Sett någon dö
( )Varit till Kanada
( )Varit till Mexiko
(x)Flygit flygplan
(x)Gått vilse
( )Rest runt i Sverige
( )Besökt Washington DC
(x)Simmat i havet
(x)Känt som du skulle dö
(x)Gråtit dig till söms
(x)Lekt tjuv och polis
( )Nyligen ritat med färger
(x)Sjungit karaoke
(x)Betalat för maten med enbart mynt
(x)Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x)Busringt
( )Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x)Fångat en snöflinga på tungan
( )Dansat i regn
( )Skrivit till Jultomten
(x)Blivit kysst under en mistel
(x)Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x)Blåst såpbubblor
(x)Grillat på en strand
(x)Gått på en fest du inte var bjuden till
(x)Åkt rullskridskor
(x)Åkt skridskor

Vilken är din favorit dricka?
Newcastle brown ale.

Tatuering?
Nej.

Kroppspiercing?
Ne

Hur mycket gillar du ditt arbete?
Arbete?

Födelseplats
På stället där bebisar föds i norrköping.

Favorit semesterort?
Halmstad med kompisarna :)

Någonsin varit till Afrika?
Nej.

Någonsin stulit en trafikskylt?
Hehe, hmm.. euhm.. kanske? :)

A, B, C, D, DD bh-kupstorlek?
Vafan, är detta ett tjej-quiuz?!

2Dörrar eller 4 dörrars?
Ska väl vara 4 antar jag.

Favoritpaj?
*mums* Blåbärspajj :P

Favoritnummer?
18

Favoritfilm?
Bond var ju helt ok, även The Departed, men favoritfilm of all time no questions asked: Finding Forester.

Favorithelg?
Speciella helger.

Favoritmat?
Grillat kött.

Favoritdag i veckan?
Ska jag å emot strömmen och säga måndag? :)

Favoritmärke på kroppstvål?
Det ÄR ett tjej-quiz!

Favorit TV-program?
Scrubs.

Tandkräm?
Aquafresh.

Favorit doft?
Vafan!? Motorolja och brända däck.

Vad gör du för att koppla av?
Springer.

Meddelande till dina vänner som läser detta:
Det kan vara ett tjej-quiz, jag är inte riktigt säker.

Hur ser du dig själv om 10 år?
Välutbildad och välbetald.

Vad gör du när du är uttråkad?
Fyller i meningslösa quiz eller hittar på något vettigt.

Vad tycker du om att få?
Komma? Nej usch! Godis är ju gott.

Plats längst bort dit du kommer att skicka detta?
Dom får komma till mig.

Vem svarar snabbast?
Martin, alltid Martin :)

Minst troligt han/hon svarar?
Jag tror alla mina trogna läsare kommer att svara.

Kanske ska ta och springa den där rundan nu?

Kommentarer
Postat av: Flisan

Fan Niklas! Jag blev ju alldeles överlycklig först och tänkte "yes! En ny quiz att fylla ut min döda fritid med!" och så har du tagit den från mig! BIG DOH DOH DOH!

2007-03-05 @ 16:14:46
URL: http://hamsterbonus.blogg.se
Postat av: Flisan

Btw är Greges favorittvål "den blå glittriga"... HAHAHAHA :D

2007-03-05 @ 16:15:52
Postat av: Martin

Heh. Jag skulle aldrig palla att skriva i en såndär om inte någon tvingade mig under hot. Jag kanske aldrig blir så uttråkad? (När jag är uttråkad skriver jag recensioner. ;) )

2007-03-05 @ 16:17:01
URL: http://yasylum.theyard.org
Postat av: Greger

Va fan Flisan! Du kan inte hålla på och berätta det där för alla! Men det är inget konstigt alls den är faktiskt "For Men" och allt

2007-03-05 @ 16:30:47
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0