Jag vill inte gå och lägga mig!

Lyckades stoppa mig själv från att gå och spontanhandla på alina förut, det kunde ha blivit dyrt, men som tur var insåg jag att jag faktiskt inte har råd men nya prylar.. än.


Annars då? Jo, jag trodde mattten skulle lugna ner sig efter nolle-p, ack så fel jag hade. Vår nya mattelärare "kristoffer" kommer från polen, han är kanon, och rolig, men vår andra matte-lärare Igor(ja, igor) tror jag glömde sina nyckla i pedagog-tältet sist han var på matte-festival. Verkar skitsmart, men har rätt svårt att förmedla det till oss... men men, jag klarar mig, som alltid :)

Efter det då? Mjaa, händer inte så mycket, törna kommer hem i helgen, så då blire kalas, alla som är i krokarna kan ju hänga med ut på lördag, förfest hos mig!

hmm, sen då? Nää, inget mer.. gonatt!

Kommentarer
Postat av: Martin

Det lär man sig rätt snabbt, att högskolan/universitetet är fullt av "lärare" som bara är anlitade för deras mad skillz i ämnet de ska föreläsa i, inte nödvändigtvis i pedagogik. Det är trist, men jag antar att de räknar med att studenterna kan ta till sig information utan att få det serverat och utan att bli hållna i händerna. Man vänjer sig. Ska se om jag kan på lördag, vore trevligt, men jag tror jag är upptagen. :(

2007-08-29 @ 09:03:14
URL: http://yasylum.theyard.org
Postat av: Misha

Pooolllen! En Krzystof, är det vad han heter? Åååh, en polsk mattelärare. Tänk om jag haft det någon gång under skoltiden, då skulle jag ju kanske fattat tycke för siffror....

2007-08-29 @ 15:15:21
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: piklas

precis melissa "kristoffer martinsson" sa han :P

2007-08-29 @ 15:51:08
URL: http://skum.bogg.se
Postat av: Gregster

Count me in på förfesten på lördag, jag har gått och varit sådär sugen som man kan bli på festligheter i flera dagar nu

2007-08-30 @ 13:54:54
URL: http://gregster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0